Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

7 gru 2009

0052 MAKRO




LangeL


AS


Drwal Drzewny


RaOl



PrzemekSikora.com



Lucjan stał nad krawędzią krateru wygasłego wulkanu. Z ciekawością zaglądał do środka. "Ciekawe, co zrobiłby w takiej sytuacji Makary" - pomyślał - "pewnie odwróciłby się i poszedł sobie. No, ale ja nie jestem Makarym". Lucjan powziął postanowienie. Ostrożnie balansując plecakiem, chwytając się skały nogą, zaczął schodzić w dół. Jego oczom powoli ukazywało się dno krateru, a tam....
...same niespodzianki.
Ciąg dalszy nastąpi albo i nie.
Necrotrup






Ertu


Kacza


Pawel B.

20 komentarzy:

  1. ooooo, jak miło :) nawet Paweł K. się uruchomił!! Świetnie! Poza tym to mamy same łokropieństwa na zdjęciach ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałam wrzucić moją niunię, ale patrząc na jej gabaryty to to nie takie makro jest :P więc wrzucam niewielkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Spokojna głowa, będą jeszcze tematy odpowiedniejsze dla niuniów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no chcialam tak pajęczo się wkomponować :P ale to innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a tej musze to nawet pozostałości posiłku widać na "zębach" ;))) takie to makro!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemku - uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drwalu...NIE, dmuchawcom mowimy stanowczo NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czemu mówimy nie... chłopaki mają jakieś swoje sekrety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taraksafobia - lęk przed mniszkiem lekarskim

    OdpowiedzUsuń
  10. che che, ani fobia ani sekrety i juz

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaa RaOl no zagiąłeś mnie :)
    Ertu poka dmuchawca :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie to nie. Kurde, Nie fobia, nie zagięcie, jak będą to zobaczycie. Ja kiedyś widziałem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja ciekawam tego dmuchawca :P
    Drwaluuuu aleś pojechał z fotą "makro" :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. no łezka w oku mi się zakręciła Drwalu ;) takie zdjęcie, z takiego miejsca ;)))) - właśnie nasz nowy kolega, co to go potajemnie zwerbowałam miał podobną interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No Drwal mnie powalil, czuje sie jak zwalona topola....rotfl
    Co do dmuchawca jeden jest na plfoto, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To uzupełniając obraz, może kilka słów od siebie: tak wygląda zaokno w mojej pracy. Reprodukcja wykonana służbowym elektronicznym rejestratorem obrazu co był pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Napaliłam się, na jedno starsze szufladowe makro, ale... zapomniałam, że szuflada była się wypróżniła i zdjęcia mam już li tylko w pamięci (czyli nie ma ich wcale). A ponieważ aktualnie makrowo tylko na starociach-brzydociach musicie przeżyć obecność mojego oka w pseudo-makrowej wersji autoportretu z pomocą wężyka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Jasiu, podkreśl wężykiem, że to jest dowcip"

    OdpowiedzUsuń