Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

13 gru 2009

054 WYZWANIE SPECJALNE URODZINOWE




krzywy cień RaOla


LangeL
czyli... Czarna Królowa

AS


Jestem zakręcony.
PrzemekSikora.com


Zajrzyj do wewnątrz, bo w każdej duszy gotuje się smoła.
jankes667

Autoportret... czyli portret samochodu. Z cyklu "nie każda morda pasuje do forda", dwa fordy. Ten na pierwszym planie to sąsiada.

Necrotrup.


"mój mózg to sprasowane w hydraulicznej prasie myśli (...) zakręciło mi się w głowie od tej mojej zbyt głośnej samotności" B.Hrabal



Ertu - bo chcialbym byc kamieniem...


================================
W ramach wyzwania urodzinowego temat "o Was, o nas" czyli:


AUTOPORTRET LUB OPOWIEŚĆ O MNIE


Możecie zamieszczać prace, które coś o Was opowiadają lub takie, które Was przedstawiają. Może to być esencja Waszych zainteresowań, tego co Was porusza, co sprawia, że jesteście dokładnie takimi ludźmi, a nie kimś innym. Istnieje dowolność ilościowa - granicą jest jedynie rozsądek.


16 komentarzy:

  1. Jankes no no .. :)
    w ogole jakimi metaforami wszyscy sypią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łącznie z Tobą :)
    a Jankes nawet mnie zaskoczył :) dobre wejście!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bo ja o sobie to nie lubie tak wprost ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek sie wywnętrza, a tu takie 'nawet'... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe no bo wiesz LangeL to widziała zapewne niejedno :P wiec nie łatwo ją zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniemam optymistycznie, iż z uwagi na to że jest to temat urodzinowy, powtarzany tradycyjnie raz do roku, na urodziny naszej zabawy, to czas na dodanie nie wynosi około jednego tygodnia jak zazwyczaj, tylko mniej więcej w przybliżeniu jeden rok.
    To ja sobie pozwolę poczekać aż znajdę pomysł i natchnienie i wtedy dodam (-:

    OdpowiedzUsuń
  7. Drwalu - zawsze jest tak, że dodać można się do wyzwania kiedy się chce (najwyżej inni nie zobaczą, bo obserwują tylko nowe tematy) :) Ja też poczekam chwilę, bo muszę dokończyć swój projekt ;)

    Iwono - tak widziałam wieeeele ;)

    Jankes - nie przesadzaj :) że "nawet" ode mnie jest takie złe :P

    Przemku - zabrałeś mi poniekąd pomysł, więc ani zakrętów nie będzie, ani portretów z profilowego :P będzie czarna królowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna królowa? W kropki bordo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jankes "nawet" od LangeL jest nawet dobre ;)

    Przemek .. no zakręciłeś :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Necro.... tylko Ty na tym świecie jesteś w kropi bordo, ale biedaku tego nie zauważasz :)
    Iwonko Droga... nie śpimy! zamieszczamy wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a sie zapytam, a sie mozna wiecej powiesic?

    OdpowiedzUsuń
  12. a czytał info? można dowolną ilość w temacie urodzinowym - w granicach rozsądku ;) w innych też dozwolone są przekroczenia, wtedy trzeba liczyć się z faktem, że LangeL jest bardzo ugodowy ale inni będą się czepiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli jak zwykle nikt nie czyta, a ja kłapię dziobem na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. LangeL jak nikt jak nikt ? :) swoją drogą rewelacyjne zdjęcie/a :)

    OdpowiedzUsuń