Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

20 gru 2009

055 proste przyjemności




AS



Sport - podobno męska przyjemność(??) Na mecze na które "gwizdam" często biorę swoją dziewczynę ;) Jej się to akurat podoba - też przyjemność
Jack Daniels (Deficyt2009)

LangeL
Moja Klee
(nasz nierozłączny duecik, który zawsze cieszy)



Prosta przyjemność? A choćby oglądanie ruchomych obrazków...
Necrotrup.

Ertu - bo lubie snic...


Bez muzyki człowiek może uschnąć.. ja na pewno.. brzmienie basu wywołuje we mnie niesamowicie pozytywną wibrację.
Iwona M.


to co nas otacza, co mamy na codzień i zawsze sprawia nam radość :)

16 komentarzy:

  1. aleeeee bym normalnie przespała :P przepraszam .. już się poprawiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ertu oj tak .. :) ino szkoda że sama drzemam .. ooo teraz dopiero kota moja na kolana przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sama drzemasz :P wiele osób w tym czasie też drzema :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest roznica w drzemce i dzemce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj a chcialbym Eve powitac :) Herzlich willkommen elskan Evu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za suknia na tym zdjęciu z kotem? Chajtasz się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna Kota ! :) świetne to zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  8. byłoby lepsze, gdyby się aparat na statywie nie obniżył :/ a kota pierwsza klasa! mało kto ją zna i nikt w jej istnienie nie wierzy, bo przy wizytacjach ukrywa się, żeby jej nie ukradli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ee to moja sie wita zawsze z gośćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pozostałe witają się, ale ta koteczka nie lubi obcych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sami koneserzy... Iwono, Nemiroff tak, miód nie. Ale za to żurawina ;-)

    OdpowiedzUsuń