Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

8 kwi 2012

175 Koszmarki i koszmary

Ostatnio jakoś kiepsko mi się śpi. Ale jeżeli już się śpi, to się i śni, a śni się dziwnie intensywnie i kolorowo. Niestety zazwyczaj mało wesoło i odprężająco. Śnią mi się bardzo ładne i dopracowane w szczegółach koszmary, których fragmenty znajduję potem w świecie rzeczywistym. I dlatego chciałabym poprosić Was o ilustrację Waszych koszmarów ze snów.

To może być całkiem inspirujące.
Cinnamon Ferret





Robale (tu krocionogi), które się rozwiną i będą po mnie chodzić, fuuuuu
(KwK)




A czasem śnią mi się wyszczerzone mordy, które się ze mnie śmieją. Drwiące, krzywozębe i mało sympatyczne.
Fretka Cynamonowa


Nie pływam za dobrze....
Witch



Necrotrup


Ertu - sen o deformacjach...

2 komentarze: