Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

15 lis 2009

0049 Zakropleni




Kropelka.. z ZUPEŁNIE innej beczki
22.11.2009 - RaOl


Jack Daniels (Deficyt2009) - "Oświęcim"

Proszę sobie kilka wybrać.
Drwal Drzewny, 23.08.2009



Necrotrup.


24.10.2009 (modelka Angelica Franchi)
LangeL


"This is my house!"
Dentharg @ 2009-11-15



Ertu - 28 II 2009


Iwona M.
najświeższe zakroplone ale w temacie bardziej pasuje mi takie zakroplenie (tegoroczna majówka):
Iwona M. :)


AS 15-11-2009


Jako, że mamy jesień to z tematem nie powinno być kłopotów: Kropelki, kropeleczki - pokażcie je wszystkie :)

Miło by było by wszystkie zdjęcia były świeże, wykonane po ogłoszeniu wyzwania. Nie ma wyciągania trupów z szuflady... Ale musu nie ma ;)

Ew. datę fotografii proszę umieszczać pod spodem.

31 komentarzy:

  1. @Dent: a od kiedy to zamieszczamy dodatkowe warunki na zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałem "miło by było". Zatem nie jest to "warunek" a tylko prośba. W sumie napisałem to bardziej pod siebie - żeby wreszcie ruszyć dupę i faktycznie coś pofotografować ;)
    Musu nie ma.

    Bardziej chodzi o to, żeby zdjęcia były świeże, wykonane _po_ ogłoszeniu "wyzwania". Pokazywanie zdjęć "z szuflady" jest moim zdaniem słabe..

    Dlatego też się nie udzielałem, bo nie mam czasu focić a staroci pokazywał nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam, że owa prośba jest wzorowana na "Weekly Assignments" z fredmiranda.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no.. Ja rozumiem wymaganie dotyczące daty wykonania zdjęcia, ale u nas nie ma takiego rygoru. Tu jest 'zabawa', tam jest 'praca'.

    Co prawda... uważam, że tego typu rygor powinien stymulować kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz tam praca.. ;) Po prostu znając życie to pewnie Drwal mógłby przez najbliższy rok uczestniczyć w zabawach, nie wyciągając aparatu z torby - a tylko przetrzepując zawartość szuflad ;) A to chyba średni fun jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wielu by tak mogło ;) choć mi do wczesniejszych tematów najbardziej pasują starsze zdjęcia, a jak taka szarówa za oknem to nie mam pomysłu na foty .. ale aparat nei ma czasu na zakurzenie sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaa... Ale co poradzę, skoro od paru miesięcy nie zrobiłem zdjęcia, które by mi się podobało?
    Albo może i zrobiłem, kilka rolek utajonego obrazu czeka w lodówce aż najdzie mnie ochota go wywołać (-:
    To dopiero fun jest, po raz pierwszy zobaczyć zdjęcia które się zrobiło rok temu! A co najfajniejsze - zazwyczaj jak się na takie patrzy, to się okazuje, że exif do tej klatki siedzi w głowie, razem z lokacją gps, danymi opisującymi warunki atmosferyczne oraz nastrój fotografa i już mniej precyzyjnie datę.

    A z szufladą to tak, że czasami też coś odkryję na nowo. Fajnie się grzebie w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo z ostatnim zdaniem zgadzam sie bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez daje z dysku, bo kropelek nie robie juz od jakiegos czasu w takiej formie jak inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostawić ludków na chwilę drzemki i... napiszą epopeję w komentarzach :) Świetnie! Bardzo dziękuję Denthargowi, że tą kontrowersją wymogową poruszył uczestników.
    Co do szuflad itp. Każdy decyduje sam, czy chce pokazać coś starszego, czy chce potraktować wyzwanie jako inspirację do zrobienia nowych zdjęć. Rozumiem i zdaję sobie sprawę, że inne tego typu strony narzucają członkom reguły gry - gdybyśmy takimi regułami się kierowali w zabawie zostałabym ja, Necro, Ertu i może Drwal... bo mamy chyba największą systematyczność uczestniczenia w wyzwaniach ;)
    I jeszcze jedno... która gapa nie podpisała znowu zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  11. Nah; niczego nie narzucam - sugeruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwono, widzę, że chcesz się bawić podwójnie ;))) ok. Zwykle zamieszczamy jednak jedną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem ze zwykle jedna ale z racji tego ze samochodowa fota jest archiwalna to kropelke aktualną wrzuciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra... ;) bez tłumaczenia ;) tłumaczą się tylko winni ;) kobiety z natury rzeczy powinny obstawać przy swojej niewinności ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro tak twierdzisz .. ale do niewinnych zdecydowanie nie należę .. ale ciii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no... ciii...
    Drwal widzę pojechał ostro, ale za to wybór nam zostawił :)
    Dzięki Drwalu!

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm, nie jest niewinna... mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ertu, siedź chłopaku na tej swojej ludnej-wyspie i nie rób za kusiciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale że na jakiej wyspie ?:> zaciekawionam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja popstrykać .. pstryk pstryk .. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i... Drwal zmienił nam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiscie uwazam, ze obozy to fotograficzny temat tabu, ale to moje prywatne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. może nie tyle tabu, co często rozbudza dyskusje .. tak samo jest ze zdjęciami osób niepełnosprawnych

    OdpowiedzUsuń
  24. Z osobami niepelnosprawnymi mam do czynienia w pracy, chca miec zdjecia jak wszyscy inni, nie zawsze tylko chca by byly upubliczniane - i slusznie :)

    OdpowiedzUsuń