Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

22 lis 2009

0050 "A ja żyję w tym mieście..."

Miasta w których mieszkamy kryją w sobie wiele wspaniałych miejsc i zakamarków. Każdy ma jakieś ulubione. Podzielmy się nimi z innymi ;)


EC1 Łódź
AS


LangeL - Łódź
[był problem z wyborem miejsca, bo ulubionego nie mam... a jak mam to nie w Łodzi ;) ]

Jack Daniels (Deficyt2009) - Kraków - Wnętrze opuszczonej cementowni "Prefabet"

Drwal Drzewny

Zabrze - Biskupice, Koksownia Jadwiga
Iwona M.

Ertu => generalnie fascynuja mnie geotermalne elektrocieplownie, to jedna z nich pod Reykjavikiem :)



Parowozownia w Jarocinie. W tej chwili rewitalizuje ją Towarzystwo Kolei Wielkopolskich.

Necrotrup.



52 komentarze:

  1. I niepieknie bo znowu cos pokopalem, r a t u n k u! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam industrial .. Kocham Śląsk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam dwa... jedno bardziej, a drugie jak będzie trzeba.
    Albo nie.
    Jedno. Drugiego to jest pół filmu (-: Tyle że tamto to inny temat i nie te miasto gdzie mieszkam.
    Na razie tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drwalu - magiczne światło .. pewnie wczesne poranne godziny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Slask jest ok, tylko tam nie ma czym oddychac :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ertu jest czym .. choć owszem powietrze nienajlepszej jakości.. ale wiele się zmieniło przez ostatnie kilka lat na lepsze (przynajmneij pod tym względem). Swoją drogą, odnośnie Twojego zdjęcia, marzy mi się fotowypad do Islandii

    OdpowiedzUsuń
  7. Poranne? Skądże. Nie ma takich godzin, bo nigdy ich nie widziałem.
    To było jakoś po południu podczas bezśniegowej zimy. RHP3, mały obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa, to z Drwalem gadaj, bo On sie tu wybiera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnetrze cementowni super, w ogole Lucjo, proponuje zalozyc temat Industrial, gdzie bedziemy wrzucac do woli, jeno z komentarzem jak tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhmmm .. to sie podczepie i oboje przyjedziemy co Ty na to Ertu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za, a tu na zachete, moj ulubiony kawalek...http://lh3.ggpht.com/_gfMHYGHUm_8/Swr2ws-mzHI/AAAAAAAAV3g/0tncLYgl31w/s1024/_IGP8101e_project%40%40%40.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. to może większą wycieczkę zrobimy? :)
    co do wątku industrialnego - czytali e-maila o tym, że 13.12 będzie dodatkowe wyzwanie, na rok istnienia? No... to może tam będzie taki wątek z dowolną ilością fotografii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Industrial? Co do wycieczki zapraszam, sluze za przewodnika, nocleg tez sie jakos znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A 13 grudnia to mi sie wciaz z brakiem teleranka kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ertu - te moze skrobnij mi w mejlu jakiś namiar do się :P

    Langel - troche sporo może być fot jak bedzie mozna wrzucic ile sie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. elektrociepłownia fajnie zfocona ;]
    ciekawe.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może raz będzie temat zawalony fotami ;))) nie mam nic przeciwko... a 13.12 niech Wam się kojarzy ze św. Łucją ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. eee no ludziki .. co tak mało zdjęć ? przecież tyle ciekawych miejsc dookoła ;) (do tych co nic nie wrzucili:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwono... "te ludzie" co nie wrzucają, to mają już opracowane niewrzucanie ;) zapracowani, zajęci, za-za-za. Trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ej no :) jakże to tak :D
    nie no ja rozumiem zapracowanie .. chyba .. choć może nie do końca :P

    LangeLu bardzo przyjemnie Ci przyświeciło

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde, mam inna geotermalna, chyba dam linka, bo powaznie fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://lh5.ggpht.com/_gfMHYGHUm_8/RwFrW_N8RQI/AAAAAAAAD_M/UzpIIoNLj_4/s800/_IGP3453.jpg

    http://lh3.ggpht.com/_gfMHYGHUm_8/RwFqifN8RPI/AAAAAAAAD_E/dFQ_QBs2RFw/s576/_IGP3425w.jpg

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaa .. ale magia! Ty zdajesz sobei sprawę że ja tam przyjade teraz juz na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie no ja musze tam pojechac .. od 2 lat marzy mi sie wyjazd do tego pieknego kraju

    OdpowiedzUsuń
  25. krajobrazy super!?
    czyli co? robimy wycieczkę projektową?
    zakładamy profil na facebooku i zyskujemy pole do dyskusji i uzgodnień? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobimy najazd na Islandię !!!!! szarżeeeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaale po co zaraz mieszać w to fejsbuki? bleh

    OdpowiedzUsuń
  28. nie nie, zadne fakezbuki, litosci...

    OdpowiedzUsuń
  29. może byśmy więcej osób działających [WAŻNE] do projektu zdobyli ;)))
    wiem, naiwność przemawia przeze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. ale po co wiecej osob .. w kadr tylko wchodzic bedą .. :P a tak kameralniej :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tez jezdem za kameralnym klimatem :P

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.youtube.com/watch?v=qGSz6pZ8_nc

    OdpowiedzUsuń
  33. Ertu dzis już 3 raz ktoś podsyła link do tego kawałka :) I Love Muppets !

    OdpowiedzUsuń
  34. Moze dlatego, ze 24 listopada byla rocznica smierci Freddiego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taaa... a ja mówiłam o projekcie, a nie tylko samym najeździe na Islandię!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. to Ertu masz zadanie - 10 osób działających do końca roku zaprosić do naszego projektu :P

    OdpowiedzUsuń
  38. a poza tym Drogi Ertu... Twoja kolej na wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, ale ja nigdy nie łapię kiedy już jest jutro, a kiedy mamy jeszcze dziś, o wczoraj nie wspomnę - efekt zagubienia w czasoprzestrzeni. Polecam :)
    Przy kwestii facebookowej pozostaję - potrzebna nam promocja, jeżeli zabawa ma się rozwijać. Poponuję dyskusję w e-mailach ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. a tu jeszcze tak nawiazujac do tematu

    http://lh3.ggpht.com/_gfMHYGHUm_8/SxFShrNf7VI/AAAAAAAAWGQ/ZKmGUttVcpM/_IGP9819%40%40.jpg

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam zapytać "chtórego" tematu, ale najpierw zobaczyłam zdjęcie i... już wiem... Jakieś ustalenia względem terminu wizytacji?

    OdpowiedzUsuń
  42. sie moze przeniesmy pod futurologie? lol

    OdpowiedzUsuń