Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

26 lip 2009

0033 par excellence



Ertu


Drwal Drzewny
,,nara''
(to nie znaczy że sobie idę se stąd gdzieś lub tam, ot taki autoportret pop rostu mam i jeszcze chyba go nie pokazywałem nigdzie i nikomu)
RZ67, 180mm, Kodak PXPlus 125, Xtol.



stylizacja-inspiracja
"Wyspiański - Wnętrze"
LangeL [modelka Aneta.P]



Czyż nie jest on w najwyższym stopniu i całym tego znaczeniu par excellence gwoździem?

Necrotrup.

15 komentarzy:

  1. Przeczytałem temat.
    Nie zrozumiałem ani słowa.
    Mam wrzucić zdjęcie na ten temat? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK :)
    jeśli chodzi o znaczenie, dla tych którzy nie zrozumieli i nie chce im się szukać znaczenia:
    1. w całym tego słowa znaczeniu;
    2. w najwyższym stopniu.

    Czyli... taki jest temat! Do dzieła/działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba po prostu wrzucić coś, co jest tego czegoś esensją. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli fusami w stopniu najwyższym tego słowa znaczeniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Misie w stopniu najwyższym czepisie tego słowa znaczeniu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak Necro! Trafiłeś w sedno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli zdjęcie mnie albo Drwala byłoby realizacją tematu...
    Dobra, żarty żartami, może dzisiaj coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. :D dodam, że musiałby to być Twój lub Drwala akt :P

    I czekam na realizacje jakoweś, bo u mnie zawieszka, więc z myśleniem kruchutko

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie wystarczy zdjęcie w samochodzie, czyli tzw. autoportret?

    OdpowiedzUsuń
  10. No... Drwalu, genialna ta "nara".

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaba jak widac jest po pierwsze primo i raz
    1. w całym tego słowa znaczeniu wiszaca zaba lancuchowa a po drugie primo i dwa sa to 3 zaby
    w najwyższym stopniu a wlasciwie poziomie wiszenia :D

    OdpowiedzUsuń