Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

9 lut 2009

0009 "There is no spoon" - i niech moc Neo Was natchnie :)



Are You sure that there is no spoon?
LangeL
[miało być inaczej, ale znowu koncept się zmienił]


RaOl



There is no spoon, indeed. The KAP only.
Jak zwykle, z szuflady. Tym razem cyfra, ale nie szopowane.
Drwal Drzewny



I think, there's one... Nie widzę wyraźnie, ale to może być łyżeczka...
Necrotrup


Jak nie ma łyżeczki to nie ma...
AS


Takie moje - Yuureiowe.



Nmofmak- światłoprzestrzeń

3 komentarze:

  1. No to się rozbrykaliście ;))
    Bardzo fajne pomysły...
    Jak już będę mogła na powrót trzymać aparat w łapkach, to dodam mój projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej Yuureiowe podoba. Nie wiem co ma wspólnego z tematem, ale jest tu i przestrzeń i zamknięcie i rozdwojenie a jednocześnie mocno stabilne. Toteż nawet matrixowe nie do końca (-:

    OdpowiedzUsuń
  3. Yuurei zwykle mnie czymś zaskoczy, ale przyznaję szczerze, że Twoje objawienie oficjalne okazało się dla mnie bardzo miłe i powoli, ale skutecznie staję się Twoją fanką :)

    Jakby jeszcze tak reszta zespołu była łaskawa się uaktywnić ;) byłoby fantastycznie...

    OdpowiedzUsuń