Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

10 cze 2012

184 wspomnienia....Irena Jarocka

"Mirku jadłam pyszne ciastka , jakie Irenko ? różne ,kwadratowe i podłużne" Nagrała wiele przebojów, a ja ciągle pamiętam te słowa...


w czasach dzieciństwa zastanawiałam się, kim jest ta pani, 
która dedykowała swoje zdjęcie mojej mamie i...
została wklejona do albumu ;)
LangeL


Ertu - Wymyslilam Cie :)




odplywaja....
(ktotojest)




Motylem będę,,, aaa
(KwK)


2 komentarze:

  1. Dzieki Witch za ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuje...
    Nie wstawiłam żadnego zdjęcia, bo każde wydaje mi się nieodpowiednie. Przyjaźnie się z kimś dla kogo p. Irena była Aniołem, widziałam wiele Jej zdjęć, które były zrobione sercem.
    Zabawę tę dedykuję Mirkowi :*

    OdpowiedzUsuń