Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

6 cze 2010

079: Metal

We will have a great gig next week in Warsaw, therefore this time the theme is: metal.
Ertu

Nie lubię metalu... Wolę szkło... Ale czasem...
I do not like metal... I prefer glass... But sometimes...
AS


Nmofmak- Normalsi, Pabianice- Halloween 2008


Alastor, 2010-04-24 Łódź
leela





Metal, plastik - wszystko czego dusza zapragnie :) - Deficyt 2009


Mój "mietal" ze zbioru oczekujących na konserwację

LangeL





Massemord, 17 stycznia 2009, Poznań, U Bazyla.
Necrotrup.


10 komentarzy:

  1. mówisz - masz:
    http://www.overkill.pl/news/goto.php?id=1939

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano tak :) The great four :) Niestety nie mam biletu... ale ostanio byłem na Lamb of God w Progresji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bilety jeszcze są dostępne, dodatkowo jest jeszcze duzo na allegro, nawet w tańszych cenach niż normalnie.
    Oczywiście temat dotyczy wszystkiego co kajarzy sie ze slowem metal, nie tylko muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej ja nie o muzyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm mniam :] ale temat fajny... akurat ostatnio siedzę w cięższej muzie, więc wrzucę jakieś koncertowe wieczorem :] nie będzie kombinowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na blogu mała zmiana kolorków na lato- lepiej czy gorzej?

    OdpowiedzUsuń
  7. :] też tak uważam ale zdania są podzielone- w sumie to nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń