Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

17 maj 2010

076 Paris! Paris!

Czyli wszystko, co paryskie, francuskie i w atmosferze :) / tout, qu'est Parisienne, Francais et ca atmosphere.../ all connected with Paris, France and this atmosphere...


By Lu

już miałam wyskoczyć z wieżą lub innym zdjęciem cmentarnym paryskim... ale... Paryż to także elegancja... a modelka [Wiol] elegancko tutaj się zaprezentowała ;)





nmofmak - tak, to ja- sprzed kilku lat.
Jedyne co może kojarzyć się z Francją spośród moich wytworów :P


jankes



Ertu - Bonjour





Jeśli Paryż, to Francja. Jeśli Francja, to Napoleon.
Impreza w Muzeum Wojen Napoleońskich w Witaszycach.
Necrotrup.



10 komentarzy:

  1. Ok, w atmosferze to mam popiol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kuchnia... nie byłem w paryżu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na wsi nie ma pigalaka, więc pierwszego pomysłu raczej nie zrealizuję. Może coś innego wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, kurde, dupa, czy ktos to moze naprawic i nauczyc mnie jak tego nie psuc?

    OdpowiedzUsuń
  5. no dobra :P to i ja się dorzucam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Umarlem ze smiechu norrrhmalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. booooohahhahahaha :D świetny filmik nmofmak!!! Padłam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Cieszę się że się spodobało.

    OdpowiedzUsuń