Introduction to the play-area...

This blog is still alive... but we can say that it is in a coma.
We may wake up one day.

5 sty 2009

0004 Pierwszy temat roku: Rzecz o smokach.



Smok znaleziony w szafie
Pan Truciciel



Czy po czasie się nie liczy? Eeeee, czytałem, że można.
Bo sobie pogrzebałem w szufladzie i patrzę i widzę, że smoka też mam i ja. Niewykończony, czyli żyw jeszcze i zdrów również, lecz nie wiem czy wesół nadal i szczęśliwy wciąż.
Drwal Drzewny.


Właściwie - smoczek.
aspenboy.

Papierowy smok
RaOl


Smok leśny.
Necrotrup.

Cztery pory smoka
LangeL



2 komentarze:

  1. Ja chciałem zauważyć, że temat jest ździebko tendencyjny - niektórzy mają zdecydowanie łatwiej ;) Choc 4 pory ciekawym rozwinięciem są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No... nie ja ten temat wymyśliłam :P

    OdpowiedzUsuń